Deze website gebruikt cookies om ervoor te zorgen dat onze webshop correct werkt. Daarnaast gebruiken wij o.a. cookies voor (anonieme) webstatistieken. - Meer informatie - Verberg dit bericht

Retourneren

LET OP:

Dankzij de update van onze website is het online aanmelden van een retour vanaf heden niet meer nodig. Geef op het retourformulier aan welke items je retour stuurt en voeg deze toe aan je retourzending. Zonder dit formulier is het helaas niet mogelijk deze voor je te verwerken.

Mag ik alles retourneren?

Je kunt altijd alles -mits ongedragen en met het kaartje eraan- binnen twee weken bij ons retourneren, ook sale items. 

Panty's en sokken kunnen wij alleen retour nemen indien deze niet uit de verpakking zijn gehaald.

Mag ik badmode retourneren?

Uit hygiënische overwegingen mag badkleding uitsluitend geretourneerd worden indien deze voorzien is van de hygiënestrip.

Is retourneren gratis?

Ja, met het meegeleverde UPS retourlabel kan je het pakket kostenloos retour sturen in een UPS access point.

Hoe retourneer ik een bestelling?

  • Vul de voorkant in van het retourformulier, geef bij het betreffende artikel het aantal en de reden waarom je het retour stuurt op.
  • Verpak de artikelen en het roze retourformulier in de doos waarin je de artikelen hebt ontvangen.
  • Plak het mee geleverde retour etiket op de doos.
  • Geef je retourzending af bij een UPS Access Point.

Let op! Zonder retourformulier kunnen wij de retouraanvraag niet verwerken.

Retouradres

Indien je geen gebruik wilt maken van het meegeleverde UPS retourlabel volg dan de instructie op het retourformulier voor een correcte verwerking. Hierop staat het juiste retouradres vermeld.

Indien je vragen hebt omtrent je retourzending, neem dan contact op met onze Klantenservice.

Kan ik mijn bestelling retourneren in de King Louie winkels?

Het is mogelijk om een webshop bestelling terug te brengen naar de King Louie Store in Amsterdam. Ruilen of je geld terug krijgen in de winkels kan echter niet.

Exota stuurt de retournering naar ons door en wij verwerken deze net als een normale retournering. In verband met het doorsturen, kan het wel iets langer duren dan normaal voordat je retour verwerkt is. Voor meer informatie over de Exota winkels, klik hier.

Mag ik meerdere bestellingen tegelijk retourneren?

Het is geen probleem om items van meerdere bestellingen samen te retourneren. We vragen je dan wel om dit duidelijk aan te geven en van alle bestellingen het retourformulier toe te voegen.

Mijn retour is nog niet terugbetaald?

Binnen 10 werkdagen na ontvangst van je retour in ons magazijn betalen wij het retourbedrag terug. De retourbetaling gaat altijd via de oorspronkelijke betaalmethode. Mocht je dus betaald hebben met creditcard, dan wordt het bedrag ook teruggestort op je creditcard en zie je dit aan het eind van de maand op je creditcardafschrift terug. Betaalde je via Paypal dan gaat de retourbetaling ook naar je Paypalrekening.

Klacht of verkeerd geleverd artikel

We doen onze uiterste best om jouw bestelling te controleren maar het kan gebeuren dat je een verkeerd item ontvangt. Mocht dit het geval zijn, neem dan altijd contact met ons op. Wij zullen dit dan uiteraard zo snel mogelijk voor je oplossen. De garantie is geldig met origineel betaalbewijs binnen 2 maanden na aankoop.

Kan ik ruilen?

Als je een artikel wilt omruilen, kun je het betreffende artikel aan ons retourneren (binnen 14 dagen na ontvangst) en plaats je vervolgens een nieuwe bestelling.

♥ Heb je overige vragen over het ruilen of retourneren van je bestelling? Stuur ons gerust een bericht.

Language

Select your country and language

Back to top