Retourneren

Coronavirus / COVID-19

Je retourbetaling kan mogelijk vertraging oplopen

Door de omstandigheden rondom het COVID-19 virus kan het zijn dat jouw retourbetaling enige vertraging oploopt. Wij doen er alles aan om jouw retourzending zo snel mogelijk te verwerken. Onze excuses voor het ongemak.

Retourtermijn tijdelijk verlengd tot 40 dagen

Door de maatregelen die overheden treffen m.b.t het COVID-19 virus kan het voorkomen dat je een retourzending niet aan ons kunt versturen omdat de UPS Access Points in jouw omgeving gesloten zijn. In dat geval bieden wij je de volgende keuzes:

Je wacht tot de UPS Access points weer openen, de retourzending zal dan later alsnog door ons in behandeling worden genomen ook al is de retourtermijn van 14 dagen verstreken.

Indien je wil dat je retourzending op korte termijn behandeld wordt, kan je voor een andere carrier (verzender) dan UPS kiezen. In dat geval zijn de retourkosten voor eigen rekening.

Mag ik alles retourneren?

Je kunt altijd alles -mits ongedragen en met het kaartje eraan- binnen twee weken bij ons retourneren, ook sale items. 

Panty's en sokken kunnen wij alleen retour nemen indien deze niet uit de verpakking zijn gehaald.

Is retourneren gratis?

Ja, met het meegeleverde UPS retourlabel kan je het pakket kostenloos retour sturen in een UPS access point.

Hoe retourneer ik een bestelling?

  • Vul de voorkant in van het retourformulier, geef bij het betreffende artikel het aantal en de reden waarom je het retour stuurt op.
  • Verpak de artikelen en het roze retourformulier in de doos waarin je de artikelen hebt ontvangen.
  • Plak het mee geleverde retour etiket op de doos.
  • Geef je retourzending af bij een UPS Access Point.

Let op! Zonder retourformulier kunnen wij de retouraanvraag niet verwerken.

Retouradres

Indien je geen gebruik wilt maken van het meegeleverde UPS retourlabel volg dan de instructie op het retourformulier voor een correcte verwerking. Hierop staat het juiste retouradres vermeld.

Indien je vragen hebt omtrent je retourzending, neem dan contact op met onze Klantenservice.

Kan ik mijn bestelling retourneren in de King Louie Store?

Het is niet mogelijk om een webshop bestelling te retourneren in de King Louie Store in Amsterdam. Maak voor het retourneren gebruik van het meegeleverde retourlabel.

Mag ik meerdere bestellingen tegelijk retourneren?

Het is geen probleem om items van meerdere bestellingen samen te retourneren. We vragen je dan wel om dit duidelijk aan te geven en van alle bestellingen het retourformulier toe te voegen.

Mijn retour is nog niet terugbetaald?

Binnen 10 werkdagen na ontvangst van je retour in ons magazijn betalen wij het retourbedrag terug. De retourbetaling gaat altijd via de oorspronkelijke betaalmethode.

Mijn bestelling is niet juist/compleet

Mist er een artikel uit je bestelling? Of heb je een verkeerd artikel ontvangen? Neem dan direct contact op met onze klantenservice. We zorgen ervoor dat het juiste artikel wordt nageleverd.

Kan ik ruilen?

Als je een artikel wilt omruilen, kun je het betreffende artikel aan ons retourneren (binnen 14 dagen na ontvangst) en plaats je vervolgens een nieuwe bestelling.

Language

Select your country and language

Back to top