Retourneren

Mag ik alles retourneren?

Je kunt altijd alles -mits ongedragen en met het kaartje eraan- binnen 30 dagen bij ons retourneren, ook sale items. 

Vanuit hygiënisch oogpunt kunnen wij panty's en sokken die uit de verpakking gehaald zijn niet accepteren als retour.

Is retourneren gratis?
Ja, met het meegeleverde retourlabel kan je het pakket kosteloos retour sturen met Bpost.
Hoe retourneer ik een bestelling?

- Vul de voorkant in van het retourformulier, geef bij het betreffende artikel het aantal en de reden waarom je het retour stuurt op.
- Verpak de artikelen en het roze retourformulier in de doos waarin je de artikelen hebt ontvangen.
- Plak het meegeleverde retouretiket op de doos.
- Geef je retourzending af bij een afgiftepunt van Bpost.


Let op! Zonder retourformulier kunnen wij de retouraanvraag niet verwerken.

Wat is jullie retouradres?
Indien je geen gebruik wilt maken van het meegeleverde retourlabel, volg dan de instructie op het retourformulier voor een correcte verwerking. Hierop staat het juiste retouradres vermeld.
Indien je vragen hebt omtrent je retourzending, neem dan contact op met onze klantenservice.
Kan ik mijn bestelling retourneren in de King Louie Store?
Het is niet mogelijk om een webshop bestelling te retourneren in de King Louie Store in Amsterdam. Maak voor het retourneren gebruik van het meegeleverde retourlabel.

Mag ik meerdere bestellingen tegelijk retourneren?

Ja, je kunt meerdere bestellingen in 1 pakket retourneren. Voeg van elke bestelling het retourformulier toe en geef duidelijk aan welke producten je retourneert.

Mijn retour is nog niet terugbetaald, wat nu?

Binnen 10 werkdagen na ontvangst van je retour in ons magazijn betalen wij het retourbedrag terug. De terugbetaling gaat altijd via de oorspronkelijke betaalmethode. 

Mocht je na 10 dagen na ontvangst in ons warehouse nog geen terugbetaling hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Mijn bestelling is niet juist/compleet

Mist er een artikel uit je bestelling? Of heb je een verkeerd artikel ontvangen? Neem dan direct contact op met onze klantenservice.

Ik heb een klacht over een item, wat moet ik nu doen?

Wanneer je een klacht hebt over een item, willen we je vragen om hier foto’s van te maken en deze samen met het bestelnummer te mailen naar onze klantenservice. Zij komen dan zo spoedig mogelijk terug met een passende oplossing. 


Klachten dienen binnen de garantietermijn aan ons te worden gemeld. We hanteren een garantietermijn van 2 maanden na levering.

Kan ik mijn artikel ruilen?

Als je een artikel wilt ruilen, kun je het betreffende artikel aan ons retourneren (binnen 30 dagen na ontvangst) en plaats je vervolgens een nieuwe bestelling.

Hoeveel dagen heb ik om mijn bestelling terug te sturen?

Je hebt tot 30 dagen na ontvangst de tijd om je bestelling aan ons retour te sturen.

Is mijn retourpakket aangekomen?

Volg met de Track & Trace code op het verzendbewijs de status van je retourpakket. Wij sturen geen ontvangstbewijs. Wanneer we je retour verwerkt hebben, ontvang je van ons bericht per e-mail.

Hoelang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg?

Binnen 10 werkdagen na ontvangst van je retour in ons magazijn betalen wij het retourbedrag terug. De terugbetaling gaat altijd via de oorspronkelijke betaalmethode.

Neem contact op met onze klantenservice

 Heb je nog vragen? Neem contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag!

Mail ons:
webshop@kinglouie.be


Of bel naar +31 (0)20 330 00 62
ma - vrij: 9.30 – 17.00 uur 

Language

Select your country and language

Back to top